3.10.2017

Fimomassasta jokerikorut


Mähän oon varmaan kertonut että räpellän melkein mitä vaan fimomassasta jos vaan saan hyvän idean. Yleensä tosin vain koruja, mutta on siis tullut siitä muutakin tehtyä.
Tällä kertaa myös koruja, mutta ei omasta ideasta. Mun duunikamu kysyi että onnistuisiko tehdä lahjaksi pari kaulakorua miehille. Ja niin jokerilogosta. Hieman siinä mietin ja totesin että kai mä ny ainakin voin yrittää tehä ne :)
Kotia päästyä kaivoin fimomassat esiin ja kattelin kuvia läppäriltä. Ja ei muutakuin kaulin heilumaan mattopuukon kera.
Kyllähän niistä ihan jees tuli ja saajatkin olivat oikein otettuja kun käsin tehdyt saivat.

En sitten tajunnut kuvia ottaa useammasta vaiheesta, mutta tässä nyt pari kuvaa. Valmiisiin tuli vielä sellaiset punotut nahkakaulakorut, mustat sellaiset.



Että semmoista tällä kertaa. Mitään ihmeellistä ei oo oikein edellisen postauksen jälkeen tapahtunut. Kaappeja oon käynyt läpi ja pistänyt poistoon melkoisen määrän tavaraa. On mennyt kirppikselle ja menee vielä myyntiin. On muuten oikeesti ihan sellainen helpottava tunne kun pääsee ylimääräisestä romppeesta eroon.
Niin joo ja oonhan mä noita timanttimaalauksiakin taas tehnyt. Pari pienenpää on jo valmiina ja sitten aloitin meidän hääkuvan "tikuttamisen". Siinä meneekin sitten taas tovi aikaa että saan sen valmiiksi kun on meinaan 50x70cm kokoinen. Jospa edes ens hääpäiväksi sais sen seinälle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Projekti piparkakkutalo

Kuvat ja piparkakkutalo ovat viime vuodelta. Ei ollut oikeen sopivaa ajankohtaa ennen tätä näitä postata. Tai no mikäs ois estänyt aikaisemm...