30.8.2017

Vapaa ajan puhteita...

Omakotitalossa asumisen hyviä ja huonoja puolia on molempia paljon. Puusavotta on useimpien mielestä ilmeisesti niitä huonoja puolia. Mä oon vissiin vähän outolintu ja tykkään pilkkoa puita. Itseasiassa nautin siitä kun saan kunnolla hien pintaan ja pilkottavien pino pienenee ja klapipino suurenee. Mulla on kaks moottorisahaa joita käytän. Sähkösaha joka on hiljaisempi ja vähän pidemmällä laipalla. Tätä käytän useimmin. Ja sitten semmoinen pikkainen bensakäyttöinen jossa on lyhyt laippa. Se on köykäisempi ja helpompi metsässä (jos sinne ny joskus ees ehtis kun näitä lavoja riittää niin paljon ku ehtii vaan tekemään).
Tälläkin hetkellä mua odottaa tuolla pihalla melkoinen läjä lavoja, mutta nyt en oo suonu niille pienintäkään ajatusta. Oon painanu töissä pitkää päivää ja pitihän mun ehtiä blogitkin päivittämään jossain vaiheessa, eikös?


Työntekijä look, radio kuulosuojaimet on tässä hommassa POP!



Voi olla että on tullut kerran tai pari sahattua myös tuota sahapukkia :D

Siinä se ny sitten on  klapeina... siis tuo ylempänä oleva lavaläjä. Tähän meni n.4tuntia aikaa. Eipä tarvinnut lähteä salilla käymään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Projekti piparkakkutalo

Kuvat ja piparkakkutalo ovat viime vuodelta. Ei ollut oikeen sopivaa ajankohtaa ennen tätä näitä postata. Tai no mikäs ois estänyt aikaisemm...