19.6.2017

Hääjuhliin tienvarsikyltit

Taiteilija itse työssään ja ulkona. Musta on aivan älyttömän kivaa maalata ulkona jos vain ilmat sallii ja tällä kertaa onnisti. Onnisti niin hyvin että sain nahan poltettua oikeen kunnolla. Fiksumpi ois voinu muistaa aurinkorasvan kunnon suojaketoimella. Ite olin niin täpinöissäni jo pelkästä ideasta että pääsen pihalle istumaan ja maalaamaan.

Homma alkoi sillä että mun rakas mieheni oli kuviosahalla nämä kylttien aihiot jo valmiiksi mulle sahaillut. Mä vaan maalasin valkoisen pohjamaalin näihin. Sekin kuivui tunnissa kuivaksi.
Olin jo aikasemmin leikannut pahvista sapluunat lehdille ja kirsikoille joten vähän lyijykynää käyttäen ne melko nopsaan siihen piirteli.
Eniten aikaa otti tietenkin tuo maalaaminen./värittäminen, mikäpä niitä oli maalatessa kun oli kivan lämmin ja kuitenkin vähän tuulen vire kävi ettei ihan lähähtymään päässyt. 

Enään on kyltteihin varsien laittaminen ja meinattiin niihin myös jonkin näköiset nuoletkin laittaa jotta vieraat tietää suunnistaa oikeaan suuntaan :)









1 kommentti:

Projekti piparkakkutalo

Kuvat ja piparkakkutalo ovat viime vuodelta. Ei ollut oikeen sopivaa ajankohtaa ennen tätä näitä postata. Tai no mikäs ois estänyt aikaisemm...