1.5.2017

Perhoskoristeet hääjuhlapaikalle


Suurin koriste urakka on saatu vihdoin tehtyä loppuun. Koristeita tuli tehtyä yhteensä yli tuhat kappaletta joka tarkoittaa että perhosia olen siis leikannut paperista reilut 2000 kpl. Niittejä on kulunut ja käsi on kramppaillut. Niskat huutaneet hoosiannaa kauan, mutta ne on nyt valmiit ja oon melkoisen onnellinen urakan päättymisestä.
Kuvista näkyy että käytin piparkakkumuotteja kuvioiden malleina. Jonkun aikaa piirtelin niitä paperille sitä mukaan kun leikkasin, mutta järki voitti vihdoin ja hoksasin meidän printterin olemassa olon. Helpottipa muuten huomattavasti hommia, samoin kun aikaa säästyi huimasti.
Perhosten kohdalla emme noudattaneet pilkun tarkasti häiden väriteemaa, mutta miksipä olisimme. Pehosia kun sattuu olemaan muunkin väriä kuin valkoinen, violetti, pinkki, harmaa ja musta.


Niitin päälle piti saada jotain, sillä tuo niitti ois ollu ihan näkösällään mun mielestä ihan kamalan näköinen. Strassit älysin kun kaivoin mun kynsikoristelaatikkoani ihmetellessäni millaiset koristeet sillä kertaa laittaisin kynsiin.
Tulin siihen tulokseen ettei mun nykyiset strassivarastot riittäisi millään joten ei muuta kuin MiMax nimiseen verkkokkauppaan tilausta (on mun luottoverkkokauppani kynsitarvikkeiden hommaamisessa). Liimana on käytetty ihan erikeepperiä joka kuivuessaan muuttuu lähes läpinäkyväksi. Strassit toivottavasti pysyvät sillä kiinni sen mitä pitääkin juhlien yli.



Osaan perhosista oon piirrellyt koristekuvion osaan en. Eihän niiden nyt samanlaisia tarvitse olla kunhan ovat saman mallisia jolla saadaan sitä yhdenmukaisuutta.


Kaasoni Noora oli mua auttamassa noiden strassien liimailuissa. Saatiin siinä vaihdettua sujuvasti liimailujen ohessa kuulumisetkin ja vähän suunniteltua häitä myös.

Seuraava satsi strassien osalta tehtiinkin mun miehen kanssa kahdestaan loppuun <3 Laatuaikaa kahdestaan.






Juuh, näillä mennään. Hirveesti tekis mieli vielä tehdä muutama isompaa perhosta näiden pienien lisäksi seinille ja verhoihin johon nämä siis kiinnitettään hääjuhlapaikalla.

Järjetön urakka, mutta näin säästin ja venytin senttejä. Onneksi nää on nyt sentäs aika helppoja laittaa paikoilleen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Projekti piparkakkutalo

Kuvat ja piparkakkutalo ovat viime vuodelta. Ei ollut oikeen sopivaa ajankohtaa ennen tätä näitä postata. Tai no mikäs ois estänyt aikaisemm...