22.5.2017

Hääjuhliin tilatut poikien puvut

Oih ja voih mun komiat poikani <3 <3 <3
Kyllähän se vain niin on, että mun poikani kanssa saavat olla hienona ja laitettuina mun hääjuhlissani. Kuvista poiketen kummallekkaan ei tule mirriä kaulaan vaan kravaatit. Silmälasipäiselle ja nuoremmalle pojalleni tulee vaaleanpunainen kravaatti ja saman värinen liina liivin taskuun. Vanhemmalle pojalleni tulee sitten violetti kravaatti ja violetti liina taskuun.

Poikien puvut on tilattu ulkomailta ja olivat oikein edulliset. Molemmat puvut maksoivat yhteensä hieman päälle 70€. Ja siis settiin kuului housut, valkoinen paita, liivi ja mirri.

Oli alkuun tarkoitus ihan Suomesta vaatteet ostaa, mutta kun ei vaan löytynyt mistään pelkkiä liivipukuja. Ja mitään takkiahan me ei nyt tähän hätään tarvita, riittää että on pitkähihainen paita josta saa sitten tarpeen mukaan hihat käärittyä. Joo toivottavasti säät suosii.

Itelläni kävi kurjasti. Tilasin biker rotsin, joka sitten oli liian pieni ja  jouduin sen sitten palauttaan. Tilasin tilalle isomman ja niitä oli vielä silloin ihan reilusti varastossa. No tänään sitten tuli viestiä että koko oli loppu joten rotsin rahat palautetaan tililleni ja mä jään ilman takkia :(

Täytyy käydä ny sitten etsimässä vielä kivijalkakaupoista jos jotain vastaavaa löytyisi. Illalla kuitenkin voi olla vähän viileetä ja mun häämekkoni on siis fiftarityylinen joten tuo rotsi ois sopinut täydellisesti. Aina ei vaan kaikki mee niin kuin oon suunnitellut. Onneksi mun maailma ei kaadu tähän vaan taatusti keksin jotain tilalle.





Häihin enään alle 2 kuukautta aikaa. Vastahan sitä oli se puolitoista vuotta :) Sopivasti pitänyt kiirettä noiden hääjuttujen kanssa. Kevätkin oikeestaan huomaamatta pääsyt menemään ja nyt kun on ollut muutamia oikein kesäisiä ilmoja jo niin olen huomannut kuinka mun kukkapenkit on päässeet unohtumaan. No pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä kyykkimään ja kitkemään niitäkin jo. Ehkä jopa vähän perennoita istuttaakin sinne. Alppiruususta oon haaveillut ja näillä näkymin olen sellaisen saamassakin. Saapa nähdä kuinka se kestää siirron.

Mutta ny mää lähren saunomaan ja si pääseekin jo melkeinpä nukkumaan. Huomenna jälleen aikainen herätys (vähän ennen viittä pitäisi kammeta itsensä töihin päin... ) Ja mä unohdin töihin mun termari mukin. Millä mä ny pääsen hereille??? Puol tuntii ajoaikaa ja ei yhtään kahvia matkalle. Oon siis tottunut isoakin isomman kupillisen kahvia juomaan työmatkallani.
Joten ny seuraavaan kertaan, ADIOS :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Projekti piparkakkutalo

Kuvat ja piparkakkutalo ovat viime vuodelta. Ei ollut oikeen sopivaa ajankohtaa ennen tätä näitä postata. Tai no mikäs ois estänyt aikaisemm...